درب ضد سرقت راشا درز

درب ضد سرقت امروزه یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت راشا درز

۱۷ بازديد

درب ضد سرقت



درب ضد سرقت دو لنگه و سفارشی لابی

همان طور که مشخص است درب ضد سرقت دولنگه و یک و نیم لنگه لابی از درب های تک لنگه زمان تولید بالاتری نیاز دارند. به دلیل پهنای بالای دربهای ضد سرقت دولنگه و لابی با استفاده از قفل های مخفی ضد سرقت امنیت درب های لابی را افزایش می دهیم. در کنار این مورد رگلاژ درب ضد سرقت دولنگه لابی در کارخانه و در محل پروژه و نصب آن نصب به درب های تک لنگه زمانبر تر می باشد به دلیل اینکه یک طرف درب بر روی لنگه درب میشیند و همین دلیل باعث افزایش زمان رگلاژ درب می شود


درب ضد حریق

درب ضد حریق فلزی با تاییده آتش نشانی دارای درب به همراه چهارچوب فلزی می باشد و ضخامت چهارچوب فلزی دو میلیمتر از ورق های های هیدروکربن یا گالوانیزه می باشد که تمام این موارد توسط خانه آتش سازمان آتش نشانی مورد تاییده قرار گرفته است.
ورق های فلزی در داخل لنگه درب نیز از PLATE هیدروکرین با ضخامت یک و شش دهم میل ساخته می شود. در داخل لنگه فلزی نیز استراکچر خاصی وجود دارد به این ترتیب که در قسمت هایی از درب که یرآق آلات و لولای درب ضد حریق فلزی نصب می شود شبکه فلزی داخلی تقویت می شود. البته باید بیان شود که شبکه داخلی ورق های هیدروکربن علاوه بر بحث مقاومت ، موضوع نگهداری و ثابت نگه داشتن مواد داخل در ضد حریق نیز مطرح می باشد که این مواد از قبیل پشم سنگ می باشد.


درب داخلی

قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. قیمت درب داخلی HDF نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. رویه های درب HDF از کشور های مختلف ترکیه و چین خریداری می شود. قیمت درب داخلی ساختمانی HDF بر مبنای نوع رویه قیمت گذاری می شود.


درب های اتاقی و سرویس HDF

معمولا درب داخلی ساختمان HDF با عرض های ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر برای درب های اتاقی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. درب سرویس و حمام HDF نیز معمولا با عرض های ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر تولید می شود. البته با توجه به اینکه درب های سرویس HDF ممکن است با محدودیت هایی روبرو باشد ممکن است از عرض ۷۰ سانتی متر کمتر نیز مورد استفاده قرار گیرد. وجود روشویی در سرویس عامل محدودیت زا برای عرض درب داخلی سرویس HDF می باشد. معمولا عرض درب اتاقی HDF متناسب با متراژ واحد ساختمانی می باشد. معمولا در ساختمان های با متراژ بالای ۱۰۰ سانتی متر عرض درب اتاقی HDF در محدوده ۸۲ تا ۹۲ سانتی متر قرار دارد که وسایل بزرگ نیز از این درب ها می تواند عبور کند. البته قیمت درب داخلی ساختمانی سرویس HDF با درب اتاق HDF متفاوت نمی باشد. این به این خاطر می باشد که رویه درب اتاقی HDF و درب سرویس HDF با عرض های مختلف از کشور های ترکیه و چین وارد ایران می شود و اختلاف قیمت جزیی بین عرض ها مختلف وجود ندارد و معمولا سازندگان و فروشندگان درب های سرویس و اتاقی HDF یک قیمت واحد را به هر عرضی در نظر می گیرند.


برای خرید انواع درب ضد سرقت به سایت اینترنتی راشا درز مراجعه بفرمایید.
 
راشا درز


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.