درب ضد سرقت باکیفیت

درب ضد سرقت امروزه یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار میرود.

درب ضد سرقت باکیفیت

۸۵ بازديد
خرید درب ضد سرقت

خرید مستقیم درب ضد سرقت بدون واسطه
درب ضد سرقت یکی از کالاهایی است که قابلیت تولید آن در ایران نیز وجود دارد. و چه بهتر درب ضد سرقت را بدون واسطه و از خود تولیدکنندگان بخریم. بدین ترتیب هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد و درب ضد سرقت را با قیمت واقعی آن می خرید.
راسان درب یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در ایران است که امکان خرید بی واسطه را از طریق فروشگاه اینترنتی خود فراهم کرده است.بهترین برند درب ضد سرقت را از سایت راسان درب تهیه بفرمایید.

نصب درب ضد سرقت
ویژگی های درب ضد سرقت راسان درب
قفل و یراق کاله اصل همراه با پنج سال گارانتی
در طرح و رنگ متفاوت
تاج و روکوب چوبی
آلارم ( دزدگیر )
انواع دست گیره سلطنتی و لوکس

قفل مولتی ۱۴ زبانه
حمل و نصب حرفه ای
انواع درب ساده و شیشه شیشه خور با طرح های مدرن و کلاسیک با امکان ساخت درب تک لنگه – یک و نیم لنگه و دو لنگه
گروه راسان درب وارد کننده انواع درب های ضد سرقت ترکیه ای پک وارداتی و درب های ضد سرقت ترکیه ای مونتاژی در ابعاد و طرح های متفاوت.
قیمت درب داخلی
باز کردن قفل درب ضد سرقت
درب ضد سرقت باکیفیت

یکی از نکات مهمی که اکثر خریداران درب های ضد سرقت هنگام خرید مد نظر دارند، قیمت مناسب و امنیت این نوع درب ها می باشد. کارخانه های سازنده نیز تلاش می کنند تا درب های تولیدی خود را با کیفیت و امنیت بالا و همچنین قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگران به دست مشتریان خود برسانند.
توجه به جنس و ضخامت چهار چوب درب ضد سرقت ترک اولین مورد مهم برای خرید درب ضد سرقت می باشد. اگر جنس چهار چوب با کیفیت نباشد در هنگام نصب با مشکلات زیادی روبرو می شوید و همچنین در هنگام استفاده از این درب ها نیز با مشکل روبرو می شوید. در نتیجه جنس چهار چوب درب ضد سرقت ترک اصل باید از فلزی با آلیاژ عالی باشد و همچنین در نقاط اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد و محل جوشکاری شده به صورت کامل و زنجیره ای باشد.


بهترین نوع درب ضد سرقت
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد