نمایندگی فروش اسپلیت ایران رادیاتور

درب ضد سرقت امروزه یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار میرود.

نمایندگی فروش اسپلیت ایران رادیاتور

۸۷ بازديد
کولر گازی (اسپلیت) ایران رادیاتور
کمپانی ایران رادیاتور در سال 1980 میلادی ( 1358 هجری شمسی ) با مدیریت نادر شکیب فعالیت خود را آغاز کرده است این شرکت اولین دارنده استاندارد جهت صادرات محصولات خود در ایران میباشد. کارخانه ایران رادیاتور واقع در رشت میباشد و دفتر مرکزی آن در تهران فعالیت دارند. شرکت ایران رادیاتور در اواخر سال 1369 شروع به صادرات تولید محصولات خود به 30 کشور جهان عرضه کرده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد. کولر گازی ایران رادیاتور محصولات خود را در دو گرید A , B تولید کرده است . و از سال 2017 میلادی ( 1395 هجری شمسی ) فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع و توزیع کولر گازی اسپلیت بصورت گسترده در سطح کشور آغاز کرده است . کولر گازی های ایران رادیاتور مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی می باشد و برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

کولر گازی ایران رادیاتور، محصولی متناسب با مصرف کننده داخلی
طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب کولر گازی ایران رادیاتور به همراه گارانتی مطمئن، نمایندگی های فروش فعال و شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، در مدت زمان اندک استقبال گسترده از این محصولات را به همراه داشته است.

مدل های کولر گازی ایران رادیاتور
کولر گازی ایران رادیاتور از نظر موقعیت نصب به صورت ایستاده ، پرتابل ، پنجره ای و دیواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف از قبیل سرد و گرم تولید و عرضه میگردد.

گارانتی کولرهای گازی ایران رادیاتور
قطعات کولر های گازی اسپلیت ایران رادیاتور دارای گارانتی های 18 ماه و کمپرسور این محصولات دارای 5 سال گارانتی ایران رادیاتور می باشند. همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش کولرهای گازی ایران رادیاتور در سراسر کشور آماده پاسخگویی به مصرف کنندگان محترم می باشد.
بیتا سرویس یکی از نمایندگان فروش محصولات ایران رادیاتور است.

از جمله خطرات دیداری که یک موتورخانه را تهدید می کند و نقش یک سرویس کار موتورخانه متخصص را پررنگ می کند می توان به وجود مواد ناشناخته در محیط موتورخانه ، وجود سیم های عایق نشده در موتورخانه ، غیر طبیعی شدن نوسانات دمای موتورخانه و … اشاره نمود. برای جلوگیری از این خطرات میتوانید سرویس موتورخانه خود را به کارشناسان متخصص بیتا سرویس بسپارید.
حال اگر بخواهیم چند نشانه صوتی که برای موتورخانه تهدید به حساب می آید را نام ببریم می توانیم به صدای نا آشنا از شیرهای موتورخانه ، صدای ساییدگی درون تجهیزات ، صدای ریزش مایعات و … اشاره کنیم.
از جمله نشانه های بویایی ناهماهنگی در موتورخانه شامل احساس بوهای ناشناخته ، احساس بوی فساد و ماندگی (عدم تهویه صحیح در محیط موتورخانه) و … می باشد.

تعمیر مشعل شوفاژ 

همانطور که با مطالعه همین چند خط متوجه شدید ایمنی در کار تعمیر و راه اندازی مشعل شوفاژ بسیار حائز اهمیت است و تنها افراد متخصص و حرفه ای قادر به انجام این کار می باشند لذا پس از تحقیق می توانید تعمیر و راه اندازی مشعل شوفاژ خود را به هر یک از مجموعه های فنی واگذار نمایید. در صورت تمایل چنانچه در کرج و تهران ساکن هستید میتوانید از مشاوره با گروه تخصصی بیتا سرویس حاضر در دفاتر تهران و کرج بهره ببرید.

نصب رادیاتور 
تعمیر رادیاتور

رادیاتورهای شوفاژ یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان های عمومی و منازل می باشند.نصب رادیاتور شوفاژ معمولا پس از پایان عملیات ساختمانی و همراه با نصب شیرالات صورت میپذیرد.انتخاب محل مناسب برای نصب رادیاتوربسیار حایز اهمیت می باشد. در صورتی که محل برای نصب رادیاتور نامناسب باشد ضمن اتلاف انرژی، موجب مشکلاتی در آسایش و رفاه ساکنین خواهد شد. این سیستم با استفاده از پکیج و موتورخانه مرکزی قابل اجرا است، مزایای این سیستم باعث استفاده روز افزون از آن شده است.

نصب پکیج 

تعمیر پکیج

ایمن بودن پکیج

اگر در عملیات سوختن مشکلی وجود داشته باشد گاز سمی مونو اکسید کربن می تواند تولید کند که امکان تشخیص این گاز وجود ندارد اما شما با انجام نگهداری و سرویس پکیج دیواری می توانید قبل از بروز حادثه علت را پیدا و رفع کنید.

 کارایی پکیج

کارایی و بازده پکیج با گذشت زمان و همینطور با گرفتگی و فرسودگی در قطعات کم خواهد شد . در سرویس کردن سالیانه که توسط تکنسین ها انجام می شود انها تمام اجزا را بررسی نموده وچنانچه نیاز به پاکیزه کردن و تعویض قطعات باشد ان را انجام خواهند داد.

نصب اسپیلت دیواری 

تعمیر اسپلیت

سرویس مناسب اسپلیت در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ها و پره های کولر گازی به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیر اسپلیت و سرویس اسپلیت مورد توجه قرار نگیرد می توان با اطمینان گفت عملکرد کولر گازی دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به طور پیوسته خواهد بود.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت 

نصب داکت اسپلیت

دستگاه های داکت اسپلیت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا اداری-تجاری کاربرد دارند بدین معنی که به جای استفاده از رادیاتور و کولر گازی ، همه آنها در یک سیستم جمع شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین میکنند. سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپلیت همانند کولر گازی عمل میکند و تقریبا مصرف برق بالایی دارد زیرا اگر بخواهیم فقط یک اتاق را خنک کنیم باز مجبور هستیم کل دستگاه را روشن کرده و همه واحد خنک می شود اما سیستم گرمایش داکت اسپلیت توسط آب گرم موتورخانه و یا پکیج کار میکند و مصرف برق خیلی پایینی دارد یعنی در فصل زمستان جهت گرمایش محیط ، مصرف برق ناچیزی دارد.

نصب پمپ آب

تعمیر پمپ آب

با توجه به نیاز روز افزون خانه ها و آپارتمان ها به پمپ آب، افراد بیشتری با این وسیله کاربردی درگیر شده اند. قطعا اختلال در عملکرد این پمپ ها برای شما هم پیش آمده است در این مطلب ما سعی داریم توضیح دهیم که چگونه مشکلات مرتبط با پمپ آب را در منزل برطرف کنید. ممکن است پمپ آب شما هیچ فعالیتی نداشته باشد، فشار آن کم شده باشد، صدای غیرعادی از خود منتشر کند یا مشکلات مختلف زیادی در خود داشته باشد.

نصب مینی چیلر و فن کوئل

تعمیر مینی چیلر و فن کوئل

تعمیر فن کوئل در ظاهر یکی از کارهای آسان است ولی در عمق این موضوع کارهای بسیار تخصصی وجود دارد که هر فردی قادر به انجام آنها نمی باشد و تعمیر فن کوئل در صورت نا آشنا بودن حتی ضرر های مالی زیادی برای مشتریان بعد از مدت چند ماه در پی خواهد داشت.
تعمیر فن کوئل غالبا تا ۷۰ درصد بازدهی فن کوئل ها را بیشتر می کند و همچنین تعمیر فن کوئل ها مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.


منبع:http://bitaservice.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.