خرید و قیمت انواع پیچ متری

درب ضد سرقت امروزه یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار میرود.

خرید و قیمت انواع پیچ متری

۱۶ بازديد
پیچ متری در واقع یک مفتول تمام دنده می باشد که در سایز های مختلف و در طول 1 الی 3 متر بصورت استاندارد تولید میشود. پیچ های متری معمولا در گرید های پایین آهنی گرید 4.8 و 5.6 و همچنین گرید های مختلفی از استنلس استیل تولید می شوند. در بازار بصورت عمده نمونه های 1 متری از پیچ های متری یافت می شوند هر چند در سایز ها و قطر های بالا پیچ متری تا طول سه متر نیز تولید میشوند. در قطر های پایین برای جلوگیری از خمیدگی پیچ متری در طول 1 متر تولید می شود چرا که در طول بالا با وجود قطر کم در زمان گرداندن مفتول در مرحله دنده زنی گشتاور بالایی که ایجاد میشود سبب خم شدن و به اصطلاح تاب برداشتن پیچ متری می شود. جنرال استیل تولید کننده انواع پیچ متری با دنده میلیمتری و دنده کبریتی سیاه و آبکاری شده طبق درخواست مشتریان می باشد. استاندارد تولید پیچ متری DIN975 و DIN976 می باشند که بیان کننده عمق دنده و طول گام زنی پیچ متری بر حسب قطر آن می باشد.

پیچ متری

کاربردهای پیچ متری
از آنجایی که معمولا پیچ متری در گرید نرم تولید می‌شود؛ کمتر در صنایع سنگین استفاده شده و بیشتر در صنایع ساختمانی، چوبی و همچنین نفت و پتروشیمی به عنوان اتصال دهنده و نگهدارنده به کار می‌رود. در واقع بیشترین کاربرد این پیچ‌ها در مهار نیروی کششی وارده است. برای مثال در صنایع ساختمانی از پیچ‌های متری با قطرهای مختلف در کانال کشی تهویه مطبوع استفاده می‌شود.
پیچ متری آهنی:
این محصولات به علت تنسایل پایین، مقاومت کششی و خمشی بالایی در مقایسه با فولاد ندارند و معمولا در برابر تنش‌ها و نیروهای خمشی زیاد، خمیده و یا حتی پاره می‌شوند.

از آن‌ها معمولا به صورت گالوانیزه در اتصالات کانال‌ها در تاسیسات ساختمانی استفاده می‌کنند. البته جنس‌های دیگری همچون برنز، برنج و آلومینیوم نیز از این پیچ‌ها وجود دارد که چندان متداول نیستند.

خرید و قیمت پیچ متری کبریتی

پیچ متری درواقع میلگرد ساده می باشد که اول آن را کشش می دهند و سپس تمام آن را رزوه کاری می کنند. از هر دو طرف این پیچ ها مهره بسته می شود. عمدتا این پیچ های متری به طول یک متر در بازار موجودند و به مصرف می رسند. اما مصرف کننده نیز می تواند بنا به نیاز خود این پیچ ها را به طول های دلخواه برش دهد. پیچ متری در جنس های استیل، استیل 304 و استیل 316، آهنی، گالوانیزه و بدون آبکاری، و نیز فولادی تولید می شود. همچنین عمدتا در گام های مختلف و از سایز 4 الی 42 میلیمتر تولید می گردد. کاربرد این پیچ های متری در صنایع چوبی همچون میز و صندلی، سازه های فلزی، صنایع ساختمان، نفت، پتروشیمی و ... بسیار است.

پیچ متری یا همان راد تمام رزوه انتخابی مناسب با قابلیت تولید در سایز های مختلف و همچنین طول های متنوع جهت کاشت در بتن، نصب پلیت و اجرای سیستم های تاسیساتی می باشد که از ویژگی های پیچ متری می توان به امکان تولید و عرضه این محصول با رده های مختلف مقاومتی اشاره کرد.
همچنین پیچ متری می تواند روکش های محافظتی مختلفی مثل گالوانیزه گرم ، گالوانیزه سرد و یا … داشته باشد.
پیچ متری ۱۰ مناسب ترین گزینه جهت اجرای تاسیسات و نصب ساپورت می باشد.

انواع پیچ متری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.