حمل بار به ترکیه با قیمت ارزان

درب ضد سرقت امروزه یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان به شمار میرود.

حمل بار به ترکیه با قیمت ارزان

۵۷ بازديد
مرز زمینی ایران و ترکیه
مرز زمینی ایران و ترکیه شامل دو گذرگاه مرزی از سمت غرب ایران در استان آذربایجان غربی به کشور ترکیه می‌باشد. گذرگاه مرزی بازرگان که بیشتر برای ترانزیت استفاده می‌شود و گذرگاه مرزی رازی که خط آهن نیز از آن می‌گذرد و نزدیک‌ترین مسیر برای رفتن به شهر وان از شهر خوی است. ایران و ترکیه ۵۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند که قسمت اعظم آن‌ را مناطق کوهستانی صعب العبور تشکیل می‌دهد و چهار استان آغری، ایگدیر، وان و حاکاری از ترکیه با استان آذربایجان غربی ایران هم مرز هستند.
حمل بار به خارج از کشور(ترکیه) از طریق زمینی:
حمل و نقل جاده ای معمولا جهت ارسال بار به کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه، ارمنستان، عراق و..... صورت می گیرد. به این ترتیب تاجرها و یا مسافرانی که قصد استفاده از خدمات حمل بار به خارج را دارند، می توانند با پرداخت هزینه های مربوطه از این خدمات بهره مند شوند.
بسته‌بندی تخصص بار ، بیمه کالا و صدور بارنامه و کنترل کیفی باربری ، تهیه وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار در سریع‌ترین زمان و به شکل ایمن و انتخاب روش‌های مختلف حمل‌ونقل از وظایف باربری ترکیه میباشد.از دیگر خدمات این باربری می‌تواند شامل روش حمل زمینی توسط کامیون دربستی، ترانزیت مسقف و خرده بار حمل ترانزیتی ( cargo transit ) کالا (البته در باربری بیلیک دوزو امکان ارسال خورده بار وجود ندارد.)از هر یک از مرزهای ورودی کشور به سایر شهرها و نیز به خارج از کشور ، ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی از هر یک از گمرکات کشور ، حمل زمینی از اروپا به ایران ، کشورهای آسیای میانه و بلعکس و یا روش‌های حمل بارهای هوائی و دریایی باشد.
همان‌طور که مشخص است تمامی موارد یاد شده باعث می‌شوند که انتخاب باربری برای حمل بار به خارج کشور اهمیت بسزایی داشته باشد.
https://tehranbar-turkey.ir/post/10/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

باربری تهران به ترکیه

حمل بار به ترکیه
جمهوری ترکیه کشوری است آسیایی و اروپایی که میان شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی واقع شده است. پایتخت ترکیه شهر آنکارا و بزرگترین و مهم ‌ترین شهر آن استانبول می‌ باشد. از شهرهای مهم دیگر آن می ‌توان به: ازمیر، بورسا، آدانا، آنتالیا، قونیه و غازی عینتاب اشاره نمود.
کشور ترکیه در دهه اخیر با رشد اقتصادی سریع در میان اعضای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه به یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در اروپا بدل شده است به طوری که در بخش های مختلف نیز بسیاری از کشورهای اروپایی توان رقابت با این کشور را ندارند. در کنار پیشرفت های قابل توجه در بخش های مختلف ، ترکیه در بخش تولیدات صنعتی، اروپا را پشت سر گذاشته است. پس از توافق بین ترکیه و اتحادیه اروپا، سهم ترکیه در بازار اروپا افزایش چشمگیری یافت و در حوزه های مختلفی مانند تولید وسایل خانگی، تجهیزات برقی، پوشاک، ساخت و ساز، کشتی سازی، خودروسازی و غیره پیشرفت بسیاری کرده است.
حمل بار به ترکیه در جهت واردات و فریت بار همراه مسافر و حمل خرده بار از ایران به ترکیه به سه روش امکان پذیر است. حمل بار به ترکیه چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. زیرا این کشور هم از نظر موقعیت جغرافیایی به ایران نزدیک است و هم دارای خطوط و شبکه حمل و نقل بین المللی مناسبی است. به همین دلیل ما در این بخش بیشتر به حمل هوایی از ترکیه و حمل زمینی خواهیم پرداخت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.